Facebook Nak Tutup ?

First time aku dengar cerita facebook nak tutup ni aku dah tergelak gelak dah. yo yo oh je ah facebook tu nak tutup. bodoh ah Mark tu kalau dia tutup facebook dia dan lagi bodoh pada orang yang percaya Facebook akan ditutup bulan Mac ni (konon nya)


Bila dengar facebook nak tutup pon dah tahu benda tu rumours. buat apa dia nak tutup sedangkan dah berjuta juta orang tengah guna facebook ni all over the world? Myspace yang agak kepupusan melanda sekarang ni pon si Tom tu tak tutup lagi. Tapi kalau Myspace bakal ditutup bulan Mac ke hape aku percaya. Kalau mark tu nak tutup facebook jugak aku rasa dia memang buang tebiat


Aku rasa Mark tu dah kaya sekarang. budak tadika sampai ke nenek/atuk ada facebook sekarang. tu baru dekat Malaysia. tak campur negara lain yang banyak penduduk tu lagi.


Actually, kalau dari segi blog pulak, aku rasa facebook banyak membantu jugak ah. boleh kata semua blogger ada account facebook. nak share and like button dekat blog pon boleh. semua pengaruh facebook. buat apa la aiiii si Mark tu nak tutup facebook?


 #damnitsfunny 
TERIMA KASIH DAUN KELADI,KALAU SUKA LIKE SEKALI :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...